Melaka

Vi blir nog här någon extra dag.... Riktigt mysig stad, bra shopping, bra marknader, mycket att se och ett riktigt bra boende har vi hittat på det! Igår strosade vi runt på marknad i Chinatown och åt kinesiskt krubb. Det börjar lida mot sitt slut nu, och det är med blandade känslor. Ena hjärnhalvan skriker; Jag vill inte hem, varför inte dra en sväng förbi Sydamerika, USA eller något annat skönt ställe. Den andra halvan vill inget hellre än att träffa alla där hemma, köpa grejer till lägenheten, äta mammas, mormors och farmors mat, spela fotboll och allt annat som erbjuds:)Tar vi en titt på kontot så kommer hur som helst den andra delen vinna den här gången...! (Puh... Hör hur mor Lena och mor Maria pustar ut, kanske farsgubbarna med lite i smyg) . :) På schemat framöver blir det mest att njuta av den asiatiska maten, shoppa lite till och ta vara på tiden! Have a Nice day folks! P.s jag fattar verkligen inte varför det inte går att hoppa ner någon rad när jag skriver på mobilen!!! /SJ

Kommentarer
Postat av: Mor Maria

Puh.....njut av de sista dagarna på denna resan. Ni får väl börja spara till nästa när ni kommer hem. Kanske inte blir lika lätt nu när ni kommer ha lite dyrare hyra;-)På måndag ska jag hämta nykeln:-)

2012-04-28 @ 17:21:02
Postat av: Mormor o Bertil

Ja passa ni på att ät lite asiatisk mat för när ni kommer hem blir det svensk husmanskost.

Njuuuuuuut nu de sista dagarna.

Kram

2012-04-29 @ 11:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0